نامادری

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:05

NFT چيست و کاربرد آن چگونه است؟

نزديک به دو سال است که واژه NFT در سايت‌هاي خبري و مقالات بازارهاي مالي نيز به چشم مي‌خورد. بسياري از هنرمندان و توليد کنندگان محتوا در تلاش بوده‌اند که محصولات خود را در قالب اين پديده به فروش برسانند.

اما سوالي که پيش مي‌آيد اين است که، NFT چيست و چه کاربردي دارد؟

در اين بخش از ايران متا به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

NFT چيست؟

s1_pw8l.jpg

ان اف تي مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن کاربردهاي متفاوتي دارد ولي در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

غيرقابل معاوضه بودن در NFT به چه معنا است

 ممکن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد که غيرقابل معاوضه به چه معنا است؟

در حقيقت ان اف تي را نمي‌توان مانند اسکانس به طور مستقيم رد و بدل کرد. چرا که هيچ 2 NFT مشابه يکديگر نيستند. براي درک بهتر اين موضوع بليت کنسرت را در نظر بگيريد؛ در يک کنسرت هيچ دو بليتي شبيه به يکديگر نيست و منحصر به فرد است.

با توجه به توضيحات بالا مي‌توان به اين توکن و تفاوت آن با ساير رمز ارزها پي برد. ان اف تي‌ها انواع مختلفي دارند و به عبارت ديگر نوعي کالاي کلکسيوني به شمار مي‌آيند.

کاربرد NFT

Nft ها از سال ???? وجود داشته‌اند، اما امروزه شهرت بسيار زيادي پيدا کرده‌اند. ازجمله دلايل محبوبيت اين توکن اين است که در حال تبديل شدن به يک روش محبوب براي خريد و فروش آثار هنري ديجيتال نيز هستند.

جالب است بدانيد از نوامبر سال ???? تاکنون ??? ميليون دلار براي NFT هزينه شده است. ان اف تي به کاربر اجازه مي‌دهد اطلاعات خود را در اثر موردنظر ثبت کند، به صورتي که اين مالکيت اثبات شده و ديگر قابل تغيير نيست. در واقع ارزش اين اثر با هويت صاحب آن گره خورده است.

از ديگر کاربردهاي آن مي‌توان به استفاده در دنياي بازي‌ها اشاره کرد. به اين صورت که با کمک توکن‌هاي nft آيتم‌هاي مختلف در بازي را خريد و فروش کرد.

فروش کشتي ديجيتالي

فردي با پرداخت 149 اتريوم معادل با 650 هزار دلار، کشتي تفريحي بادباني غير واقعي و مجازي را در پلتفرم متاورس خريداري کرد.

نکته جالب اين است که هرگز نمي‌تواند به صورت فيزيکي پا در آن بگذارد. اين کشتي تنها جزو دارايي‌هاي ديجيتالي NFT محسوب مي‌شود.

در آخر اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 495 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:20

تعريف خانه هوشمند

 

 

اگر به دنبال تعريف خانه هوشمند به صورت جامع و به زيان ساده هستيد اين مقاله را از دست ندهيد. علاوه بر تعريف خانه هوشمند، با امکانات و تجهيزات آن نيز آشنا شويد

 

اگر به دنبال تعريف خانه هوشمند در چند جمله ساده هستيد، اگر مي خواهيد با امکانات و قابليت هاي اين سيستم ها آشنا شويد و يا اگر قصد استفاده از اين تکنولوژي را داريد، خواندن اين مقاله اکيدا به شما توصيه مي شود. در اين مقاله علاوه بر معرفي خانه هوشمند به بررسي امکانات قابل ارائه و تجهيزات مورد استفاده در اين ساختمان ها نيز خواهيم پرداخت. با من همراه باشيد.

تعريف خانه هوشمند

تعاريف متفاوتي مي توان براي اين تکنووژي جذاب ارائه کرد. من در اينجا به ساده ترين و در عين حال کاملترين آن ها اشاره مي کنم. خانه هوشمند مکاني است که در آن کنترل تقريبا همه چيز به کمک اپليکيشن تلفن همراه انجام مي شود. براي انجام هر عمليات کنترلي، کافي است وارد اپليکيشن شويد و يکبار صفحه موبايل خود را لمس کنيد. تازه با استفاده از قابليت تعريف سناريو خانه هوشمند مي توانيد به يکبار لمس صفحه موبايل چندين کار را به صورت همزمان انجام دهيد. اما امکانات جذاب خانه هوشمند را در بخش بعدي بررسي خواهيم کرد.

سيستم هاي امنيتي   هوشمند سازي خانه     اسمارت سکيوريتي     شهر هوشمند

 

امکانات خانه هوشمند

به منظور کامل تر شدن تعريف خانه هوشمند، آشنايي با امکانات اين تکنولوژي مي تواند راهگشا باشد. عواملي همچون ملاحظات اقتصادي، زيرساخت پروژه و برند تجهيزات مورد استفاده بر امکانات ارائه شده در يک خانه هوشمند اثر گذار هستند.

 

از جمله مهمترين امکانات قابل ارائه در اين سيستم ها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند تجهيزات روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقي
  • سيستم آبياري هوشمند
  • کنترل شيرهاي اصلي آب و گاز
  • فراخواني آسانسور
  • کنترل هوشمند درب پارکينگ و در ب آپارتمان
  • و

علاوه بر اين امکانات متفاوت ديگري نيز مي توان در خانه هوشمند ارائه کرد. با توجه به تجهيزاتي که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند مي توان امکانات بيشتري نيز به کاربران ارائه داد. گاهي اوقات در تعريف خانه هوشمند به بيان امکانات سيستم بسنده مي شود.

تجهيزات خانه هوشمند

به منظور استفاده از امکانات خانه هوشمند لازم است تجهيزات مورد نياز را نصب و راه اندازي کنيد. امکانات مختلف خانه هوشمند با تجهيزات متفاوتي ارائه مي شوند. در بين تجهيزات خانه هوشمند، رله هاي هوشمند بيشترين کاربرد را دارند. تقريبا همه امکانات خانه هوشمند را مي توان با رله ها ارائه کرد. اگر چه استفاده از رله محدوديت هايي نيز دارد. مهمترين تجهيزات مورد استفاده در خانه هوشمند عبارتند از:

  • کليدهاي هوشمند کنترل روشنايي
  • رله هوشمند
  • ترموستات هوشمند
  • تاچ پنل هوشمند

در تعريف خانه هوشمند عموما به کنترل از طريق موبايل و تاچ پنل هوشمند تاکيد ويژه اي مي شود. تنها نفاوت تاچ پنل با موبايل در محل استفاده از آن هاست. تاچ پنل به صورت ثابت در يک مکان نصب مي شود اما موبايل همراه کاربر است و از هرجايي امکان دسترسي به سيستم را براي او فراهم مي کند.

 

هر يک از تجهيزات هوشمند ساختمان در کنار امکاناتي که براي کاربر فراهم مي کنند، چالش ها و محدوديت هايي نيز دارند که قبل از استفاده بايد مورد توجه قرار بگيرند. به عنوان مثال تجهيزات هوشمند ساختمان محدوديت جرياندهي دارند. در صورت عدم توجه به اين موضوع تجهيزات شما دچار مشکل مي شوند.

جمع بندي

در راستاي تعريف خانه هوشمند توجه به امکانات قابل ارائه و تجهيزات مورد استفاده در سيستم نيز حائز اهميت است. اغلب در تعريف ساختمان هوشمند يکي از امکانات آن را بيان مي کنند. با توجه به تنوع برندهاي مختلف موجود در بازار و تنوع محصولات هر برند، انتخاب هاي بسيار زيادي براي هوشمند سازي ساختمان وجود دارد. شناخت کافي از امکانات مورد نياز و همچنين محصولاتي که قصد استفاده از آن ها در سيستم را داريد کمک مي کند انتخاب بهتري داشته باشيد.

هر سوالي در مورد تعريف خانه هوشمند يا هوشمند سازي ساختمان داريد از ما بپرسيد، کارشناسان ما مشتاق پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:11

قابليت هاي ويدئو آناليتيک در دوربين هاي مداربسته

 

 

ويدئو آناليتيک تکنولوژي مي باشد که به طور اتوماتيک تصوير را براي تـشخيص  رخدادهاي خاص مانند تـعريف مـنطقه ممنوعه ،تشخيص چهره ، تشخيص رفتار هاي مشکوک، تشخيص جنسيت و يا تخمين سن افراد ، تجزيه و تحليل مي کند .

 

ساده ترين شکل اين تکنولوژي تشخيص حرکت مي باشد که براي صرفه جويي در مصرف حافظه کاربرد زيادي دارد .

 

آنچه بهتر است در مورد ويدئو آناليتيک بدانيد

? در حالت پيشرفته تر اين تجزيه و تحليل مي تواند نظارت بر اشياء رها شده ، غرق شدن و يا کنترل جريان ترافيک را انجام دهد .

اين تکنولوژي به مراتب قابل اعتماد تر از يک اپراتور و شخص مي باشد که در پشت نمايشگر بصورت دستي عمل ميکند  .

زيرا پايش تصوير براي انسان تا ?? دقيقه قابل انجام بوده و پس از آن به طور چشمگيري عملکرد انسان افت مي کند .

آناليز تصاوير بصورت ?? ساعته و هر روز هفته نظارت بر تصاوير را انجام داده و در صورت بروز موارد مشخص واکنش هاي تعريف شده را انجام مي دهد .

تکنولوژي ويدئو آناليتيک

اين تکنولوژي در مديريت زمان بسيار کاربردي مي باشد .

براي مثال اگر در تصاوير ضبط شده دنبال يک خودرو با شماره پلاک خاص باشيم ، ناچاريم کل تصوير را پايش کرده تا خودرو مدنظر را پيدا کنيم و ممکن است اين کار بسيار زمان بر باشد . حال تصور کنيد تکنولوژي آناليز تصاوير در سيستم ما موجود باشد و تمام پلاک ها را در يک پايگاه داده ذخيره کند .

فقط کافيست پلاک را وارد کنيد و کليه تصاوير ضبط شده از آن پلاک را براي ما نمايش دهد و امتياز بزرگي است به نام مديريت زمان (انواع سيستم نظارت خودرو).

در اين مقاله به ? نوع از اين تکنولوژي اشاره خواهيم کرد که عبارتند از

? تکنولوژي شمارش افراد

? تکنولوژي فنس مجازي

تکنولوژي هوش مصنوعي
براي آناليز تصاوير مي تواند
تا حد زيادي دقت و سرعت
را بالا ببرد ، اگر بگوئيم :
کاسپاروف هم که باشي به
هوش مصنوعي ميبازي ،
جمله اي دور از باور نيست .
تکنولوژي ويدئو آناليتيک از
طريق هوش مصنوعي دنياي
سيستم هاي نظارت تصويري
را متحول نموده است

 

حتما بخوانيد: معرفي آپشن هاي هوشمند videopark

تکنولوژي شمارش افراد

اين تکنولوژي مي تواند تعداد افرادي که وارد يک محدوده مي شوند را شمارش نمايند

اين تکنولوژي هم جنبه ي تجاري و هم جنبه ي امنيتي دارد .

? جنبه ي تجاري شمارش افراد :

يک مرکز تجاري از طريق اين تکنولوژي مي تواند دريابد چه ساعت هايي و چه روزهايي تعداد افراد بيشتري را در مجموعه اش دارد و از طريق اين مي تواند برنامه هاي تبليغاتي اش را برنامه ريزي کند .

? جنبه ي امنيتي

اگر بدانيم در حال حاضر چند نفر در مجموعه اي وجود دارند مي توان الزامات امنيتي بهينه اي را براي بهبود کنترل امنيت انديشيد و همچنين مي توان اطلاعاتي از روزها و ساعت هاي شلوغ براي آينده داشت .

تردد بي مورد و مشکوک

از طريق اين تکنولوژي مي توان حرکت ها و تردد هاي مشکوک را به سيستم مداربسته معرفي نمود و از اين پس در صورتي که شخصي حرکت مشکوکي انجام داد آن را به واحد کنترل گزارش نمايد

براي مثال ايستادن بيش از ? دقيقه در راه پله يک حرکت مشکوک مي باشد .

 

فنس مجازي

از طريق اين تکنولوژي مي توان قسمتي از تصاوير را مشخص کنيم و براي سيستم تعريف کنيم .

اگر کسي وارد اين محدوده شد ، آلارم دهد يا برعکس ، اگر کسي از اين محدوده خارج شد ، آلارم دهد .

يا براي مثال اگر کسي بيش از ?? دقيقه در اين منطقه بود آلارم دهد .

نتيجه گيري

تکنولوژي ويدئو آناليتيک ( تجزيه و تحليل ويدئو ) با کيفيت بالا و همچنين وضوح بالا کار ميکنند ، بنابراين دوربين هاي مداربسته مورد استفاده در اين تکنولوژي (دوربين مداربسته خودرو) مي بايست از کيفيت و وضوح تصوير بالايي برخوردار باشد ، استفاده از شخص و انسان براي نظارت مي توانند داراي خطا و پر هزينه و زمان بر باشد ، اما اين تکنولوژي مي تواند بسيار پايدار ، مطمئن و مقرون بصرفه باشد .

توجه داشته باشيد در صورتيکه نياز به داشتن هر يک از امکانات هوش مجازي در آناليز تصاوير داشته باشيد بهتر است با کارشناسان مجرب در اين حوزه مشورت نماييد .

https://seocamp1.siterubix.com/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a8-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-ir/

https://threevoz.com/blog/view/13907/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

 

https://cliqafriq.com/read-blog/173732

 http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/281607/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-ir?new=1

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:16

راهنماي کامل الگوريتم رتبه مغز گوگل

Google RankBrain چيست؟ چگونه کار مي کند؟ آيا مي توانيد براي آن بهينه سازي کنيد؟ در اينجا همه چيزهايي که بايد در مورد الگوريتم RankBrain گوگل بدانيد آمده است.

 

در سال 1996، ايده پيوندها به عنوان يک سيگنال رتبه بندي، جستجو را با آنچه به رتبه صفحه گوگل تبديل مي شد، متحول کرد.

 

به همين دليل است که دهه گذشته سهم بازار جستجو به اين صورت است:

 

سهم بازار جهاني Statista از موتورهاي جستجو

 

اتفاقات زيادي افتاده است، و از آن زمان تغييرات و سئو سايت اصفهان الگوريتم‌هاي عظيمي معرفي شده‌اند، اما بدون شک هيچ کدام به اندازه RankBrain مهم نيستند.

 

همانطور که در زير بحث خواهيم کرد، اين تنها به دليل تأثير آن بر نتايج نيست (اگرچه مسلماً در آنجا نيز برنده مي شود) بلکه به معناي آن است - يادگيري ماشين براي اولين بار در آنچه ما به عنوان جستجو فکر مي کنيم معرفي شد.

 

 

RankBrain چيست؟

RankBrain سيستمي است که توسط آن گوگل بهتر مي‌تواند هدف احتمالي کاربر از يک عبارت جستجو را درک کند. در بهار 2015 عرضه شد، اما تا 26 اکتبر همان سال اعلام نشد.

 

در ابتدا، RankBrain براي پرس و جوهايي اعمال شد که گوگل قبلا با آنها مواجه نشده بود و در آن زمان و هنوز هم وجود دارد، حدود 15? از کل جستجوها. از آنجا گسترش يافت تا بر همه نتايج جستجو تأثير بگذارد.

 

در هسته خود، RankBrain يک سيستم يادگيري ماشيني است که از مرغ مگس خوار ساخته شده است، که گوگل را از يک محيط "رشته ها" به "چيزها" رساند.

 

يعني از «خواندن» کاراکترهاي تحت اللفظي، و در عوض «ديدن» موجوديتي که آنها نمايندگي مي‌کنند، گرفته شده است.

 

نکته اي سريع درباره موجوديت ها و چيزهايي که روي رشته ها هستند

براي نشان دادن اين پيشرفت مهم و نقش آن در RankBrain، به سادگي بايد شخصيت هايي را که نام يکي از دوستان و همسالان من را تشکيل مي دهند، در نظر بگيريم:

 

تا قبل از مرغ مگس خوار، گوگل آن کاراکترها و مجموعه‌اي از 2 کلمه و 13 کاراکتر را مي‌ديد که به ترتيب مرتب شده و به اندازه کافي در يک صفحه استفاده مي‌شد، آن را براي رشته جستجوي «jason baard» مرتبط مي‌کرد.

 

واقعاً اين مي تواند هر جيسون باشد، اين مهم نبود.

 

آنها بر پيوندها و چند سيگنال ديگر تکيه کردند تا "مرتبط" ترين آنها را آشکار کنند، بدون اينکه بفهمند جيسون کيست يا چيست.با مرغ مگس خوار، دوست من ديگر مجموعه ساده اي از شخصيت ها نيست، بلکه به موجوديت تبديل شده است:

 

 

نتايج جستجو و خريد گوگل خود را محک بزنيد

CPC، CTR و موارد ديگر را با صنعت خود مقايسه کنيد. ببينيد CVR، AOV، نرخ پرش و ساير KPIهاي شما چگونه روي هم قرار مي گيرند. مقايسه عملکرد براي هر کانال.ما نمي‌توانيم در اين مقاله با جزئيات زياد به نهادها بپردازيم، اگرچه مي‌توانيد در اينجا درباره آنها بخوانيد.اما به طور خلاصه، آنچه در مورد مرغ مگس خوار براي عملکرد RankBrain ضروري بود، اين بود که گوگل اين عبارت را نبيند:جيسون بارنارد دوست ديو ديويس است که پيراهن هاي قرمز را دوست دارد و يک بازارياب ديجيتال است.

 

و صرفاً آن را به عنوان مجموعه اي از شخصيت ها که بايد مرتب شوند و با پرس و جو سنجيده شوند، تفسير مي کنند.در حالي که بسيار پيشرفته بودند، اساساً در پاسخ به اين سؤال گير کردند: «جيسون بارنارد» چند بار در متن و در پيوندهاي آن متن ظاهر مي‌شود؟با فرض اينکه پرس و جو دوباره «جيسون بارنارد» باشد، با مرغ مگس خوار، اين جمله براي گوگل بيشتر شبيه به اين خواهد بود:

 

 

هر موجوديت اصلي با يک Machine ID نشان داده مي شود.اين شناسه ها براي هر يک منحصر به فرد هستند - و هيچ دو نهادي داراي شناسه يکسان نيستند.من عمداً خودم را به جمله اضافه کردم تا نشان دهم که هميشه کامل نيست.نام من بسيار رايج است، و «ديو ديوي» برجسته‌تر از من وجود دارد (مي‌دانم، مي‌دانم... باورش سخت است).

 

به دليل پيشينه جيسون در موسيقي، گوگل به راحتي مي‌تواند بدون زمينه اضافي فرض کند که ديو ديويزي که جيسون با آن دوست بود، ديو ديويس (/m/01pwfk) از The Kinks (/m/08w4pm) است.

 

گوگل از طريق نهادهاي ديگر در صفحه و ساير اتصالات در وب توضيح مي‌دهد. اما اين داستان ديگري است، براي يک روز ديگر.

 

آنچه در زمينه RankBrain مهم است اين است که با مرغ مگس خوار، گوگل (/m/045c7b) اکنون دنيا را به عنوان مجموعه اي از چيزها و نه رشته ها درک مي کند.

 

بازگشت به RankBrain

با کمي در مورد موجوديت‌ها، مي‌توانيم به RankBrain برگرديم.

 

RankBrain در هسته خود را مي توان به عنوان يک سيستم پيش غربالگري در نظر گرفت.

 

هنگامي که يک پرس و جو در گوگل وارد مي شود، الگوريتم جستجو در تلاش براي نمايش بهترين محتوا، در بهترين قالب(ها)، پرس و جو را با هدف شما مطابقت مي دهد.

 

اگر گوگل قصد شما را نداند؟

 

چرا گوگل RankBrain را معرفي کرد؟

RankBrain در ابتدا براي رفع يک مشکل ساده اما بزرگ راه اندازي شد.

 

گوگل 15 درصد از پرس و جوها را مورد استفاده قرار نداده بود، و به همين دليل هيچ زمينه اي براي آنها وجود نداشت، و نه تجزيه و تحليل گذشته براي تعيين اينکه آيا نتايج آنها در برآورده کردن هدف کاربر خوب است يا خير.

 

RankBrain را وارد کنيد.

 

اين سيستم به جاي رشته ها به چيزها نگاه مي کند.

 

RankBrain همچنين زمينه‌هاي محيطي (مثلاً مکان جستجوگر) را در نظر مي‌گيرد و معناي جايي که انجام شده است را برون‌يابي مي‌کند.

 

اين مي تواند يک فرآيند ساده براي درک اين موضوع باشد که ترتيب کلمات ممکن است تابعي از فرآيند جستجو باشد و نه هدف.

 

چه کسي در ميان ما يک پرس و جو را صرفاً با زدن يک يا دو کلمه اصلاح نکرده است.

 

قبل از اينکه وارد آن شوم، گوگل مطمئناً ديده است:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

اما وقتي مجموعه‌اي را که مي‌خواستم برنمي‌گردانم، ممکن است شروع به اضافه کردن شرايط کنم و در نتيجه سؤالي بيشتر شبيه به:

 

“پيتزا ويکتوريا بي سي سبزيجات با پوسته نازک”

 

احتمال زيادي وجود دارد که گوگل آن پرس و جوي خاص را نديده باشد، اما از آنجايي که آنها به چيزها نگاه مي کنند نه رشته ها، مي دانند که پرس و جو مشابه خواهد بود، اگر نه يکسان، مانند:

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح

 

پيتزاي گياهي با پوسته نازک در نزديکي من

 

يا با صدا:

 

"OK Google، از کجا مي توانم يک پيتزاي گياهي با پوسته نازک تهيه کنم؟"

 

RankBrain چگونه کار مي کند؟

جاي تعجب نيست که گوگل هرگز نحوه عملکرد RankBrain را مشخص نکرده است.

 

با اين وجود، مي‌توانيم حدس‌هاي درستي در مورد آنچه در پشت صحنه مي‌گذرد داشته باشيم.

 

تابع جستجوي جديد

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، ما بايد از فکر کردن با عباراتي که مي‌فهميم دست برداريم و مانند يک ماشين فکر کنيم.

 

جايي که ممکن است ببينم:

 

“پيتزا ويکتوريا قبل از ميلاد مسيح”

 

گوگل مي بيند:

 

/m/0663v /m/07ypt

 

اين به طرز چشمگيري همه چيز را تغيير مي دهد. "ويکتوريا بي سي" دو چيز نيست، بلکه يک چيز است.

 

هنگام مقايسه مکان هاي ديگر براي:

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 247 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:42

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

منبع: JustLeaWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با يک شرکت تجارت الکترونيک در کلاس جهاني

 

بازديدکنندگان را به BigCommerce معرفي کنيد و 200? از اولين پرداخت ماهانه مشتري يا 1500 دلار به ازاي هر مشتري سازماني را دريافت کنيد. امروز بپيونديد تا درآمد خود را با پلتفرم پيشرو تجارت الکترونيک افزايش دهيد.

 

کميسيون هاي پيشرو در صنعت

محتواي از پيش ساخته شده براي وب سايت شما

يک مدير حساب اختصاصي که بر موفقيت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

از آنجايي که بازاريابي وابسته با توزيع مسئوليت‌هاي بازاريابي و ايجاد محصول بين طرف‌ها کار مي‌کند، موفق مي‌شود از توانايي‌هاي افراد مختلف براي استراتژي بازاريابي مؤثرتر استفاده کند و در عين حال سهمي از سود را براي مشارکت‌کنندگان فراهم کند. براي ساخت اين اثر، سه طرف مختلف بايد درگير شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته يا تبليغ کننده.

مصرف کننده.

بياييد به رابطه پيچيده اين سه طرف بپردازيم تا از موفقيت بازاريابي وابسته اطمينان حاصل کنيم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه يک کارآفرين انفرادي يا يک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول يا خرده‌فروشي است که محصولي براي عرضه به بازار دارد. اين محصول مي‌تواند يک شي فيزيکي، مانند کالاهاي خانگي، يا خدماتي مانند آموزش آرايش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نيز شناخته مي‌شود، نيازي به مشارکت فعال در بازاريابي ندارد، اما ممکن است تبليغ‌کننده باشد و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده مي تواند يک تاجر تجارت الکترونيکي باشد که يک کسب و کار dropshipping را راه اندازي کرده و مي خواهد با پرداخت هزينه به وب سايت هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود، به مخاطبان جديدي دست يابد. يا فروشنده مي تواند يک شرکت SaaS باشد که از شرکت هاي وابسته براي کمک به فروش نرم افزار بازاريابي آنها استفاده مي کند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته يا ناشر.

همچنين به عنوان ناشر شناخته مي شود، شرکت وابسته مي تواند يک فرد يا شرکتي باشد که محصول فروشنده را به شيوه اي جذاب براي مصرف کنندگان بالقوه بازاريابي مي کند. به عبارت ديگر، شرکت وابسته، محصول را تبليغ مي کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که براي آنها ارزشمند يا مفيد است و آنها را متقاعد کند که محصول را خريداري کنند. اگر مصرف کننده در نهايت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشي از درآمد حاصل را دريافت مي کند.

 

شرکت‌هاي وابسته معمولاً مخاطبان بسيار خاصي دارند که براي آنها بازاريابي مي‌کنند و عموماً به علايق آن مخاطبان پايبند هستند. اين يک جايگاه مشخص يا نام تجاري شخصي ايجاد مي کند که به شرکت وابسته کمک مي کند تا مشترياني را جذب کند که به احتمال زياد در تبليغات عمل مي کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند يا نداند، آنها (و خريدهايشان) محرک هاي بازاريابي وابسته هستند. شرکت هاي وابسته اين محصولات را با آنها در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت ها به اشتراک مي گذارند.

 

هنگامي که مصرف کنندگان محصول را خريداري مي کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسيم مي شوند. گاهي اوقات، شرکت وابسته تصميم مي گيرد با افشاي اينکه در ازاي فروش هايي که انجام مي دهد، کميسيون دريافت مي کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع ديگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زيرساخت بازاريابي وابسته پشت خريد خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته هزينه بيشتري پرداخت مي کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قيمت خرده فروشي لحاظ مي شود. مصرف کننده فرآيند خريد را تکميل مي کند و محصول را به طور معمول دريافت مي کند، بدون اينکه تحت تأثير سيستم بازاريابي وابسته که در آن بخش مهمي است، وارد شود.

 

بازاريابان وابسته چگونه حقوق مي گيرند؟

يک روش سريع و ارزان براي کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعي يک محصول، بازاريابي وابسته براي کساني که به دنبال افزايش درآمد آنلاين خود هستند، جذابيت غيرقابل انکاري دارد. اما چگونه يک شرکت وابسته پس از پيوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دريافت مي کند؟

 

پاسخ مي تواند پيچيده شود.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:25

همه چيز درباره استفاده از عسل براي سلامت مو و 10 راهکار براي استفاده از آن

 

بيشتر ما با عسل، محصول شيرين و شربتي گرده افشاني زنبور عسل آشنا هستيم. يک ماده رايج در دستور العمل هاي شيرين و شور، همچنين از ديرباز به عنوان يک ماده درماني در طب سنتي استفاده مي شود.

 

عسل به دليل فوايد پوستي فراواني که دارد، يک ماده طبيعي محبوب براي مو است. در اينجا ما به 10 دليل براي استفاده از عسل روي موهاي خود، از جمله براي رشد مو، جلوگيري از شکستن مو و موارد ديگر، نگاه خواهيم کرد.

 

1.عسل براي رشد مو

 

عسل به دليل توانايي آن در تقويت رشد سلولي به عنوان يک درمان براي بهبود زخم استفاده مي شود.

 

يک بررسي در سال 2013 نشان مي دهد که عسل مي تواند رشد سلول هاي اپيتليال (پوست) را تقويت کند. پوست سر مملو از سلول هاي اپيتليال است که فوليکول ها و مجاري بسيار مهم براي رشد مو را تشکيل مي دهند.

 

2.عسل براي حالت دهنده مو

 

درمان هاي حالت دهنده براي بازگرداندن رطوبت به موهاي شما طراحي شده اند. بسياري از درمان هاي حالت دهنده مو همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و ساير مواد مفيد هستند.

 

همانطور که مشخص است، عسل داراي خواص مرطوب کنندگي است که به حفظ حالت و سلامت موهاي شما کمک مي کند. همچنين حاوي مقدار زيادي ويتامين، مواد معدني، اسيدهاي آمينه و آنتي اکسيدان است.

 

3.عسل براي درخشندگي مو

 

عسل هم خاصيت نرم کنندگي و هم خاصيت مرطوب کنندگي دارد که آن را به يک مرطوب کننده عالي براي مو تبديل مي کند. نرم کننده ها فوليکول هاي مو را صاف مي کنند و به موهاي کدر درخشندگي مي بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول هاي آب پيوند مي خورند و به رشته هاي خشک رطوبت مي افزايند.

 

با مرطوب کردن و درخشندگي، عسل مي تواند به بازيابي درخشندگي طبيعي موهاي شما کمک کند.

 

4.عسل براي روشن شدن مو

 

عسل حاوي گلوکز و همچنين آنزيمي به نام گلوکز اکسيداز است. اين آنزيم گلوکز را تجزيه مي کند و پراکسيد هيدروژن را پشت سر مي گذارد.

 

پراکسيد هيدروژن قادر به سفيد کردن ملانين، رنگدانه مسئول رنگ دادن به موهاي شما است.

 

ماندن عسل روي موهايتان براي مدت طولاني مي تواند جايگزيني طبيعي براي درمان هاي شيميايي خشن سفيد کننده باشد.

 

5.عسل براي شکستگي مو

 

کراتين يک پروتئين ضروري است که به ساختار و استحکام موهاي شما مي افزايد. درمان‌هاي پروتئيني بخش محبوبي از روتين‌هاي مدرن مو هستند و مي‌توانند به بازيابي تارهاي ضعيف و شکننده کمک کنند.

 

عسل حاوي تقريباً 0.5 درصد پروتئين منبع مورد اعتماد است. اين ممکن است زياد به نظر نرسد، اما مي تواند در ترکيب با ساير ويتامين ها و مواد معدني موجود در عسل مفيد باشد.

 

6.عسل براي ريزش مو

 

موها روزانه به عنوان بخشي از چرخه رشد طبيعي مي ريزند. با اين حال، برخي افراد متوجه مي شوند که موهايشان بيش از حد معمول مي ريزد.

 

اگر بيشتر از آنچه که احساس مي‌کنيد موهايتان مي‌ريزد، با پزشک خود تماس بگيريد تا علت آن را بيابيد. گاهي اوقات مي تواند به سادگي موهاي آسيب ديده باشد.

 

اگر موهاي شما آسيب ديده است و به مقداري TLC نياز دارد، تمام فوايد عسل را در نظر بگيريد.

 

7.عسل براي رفع موهاي زائد

 

در حالي که عسل به اندازه موم زنبور عسل براي از بين بردن موهاي زائد بدن موثر نيست، اما براي موهاي نازک يا پوست حساس يک گزينه عالي است.

 

براي استفاده از عسل براي رفع موهاي زائد، اين دستور العمل را امتحان کنيد:

 

1 قاشق غذاخوري را با هم مخلوط کنيد. عسل و 1/2 قاشق غذاخوري آب ليمو.

اين مخلوط را روي نواحي کوچکتر مانند لب بالايي بماليد.

بگذاريد حدود 20 دقيقه بماند.

آن را با يک دستمال مرطوب و گرم پاک کنيد.

ناحيه مورد نظر را با آب سرد خشک کنيد تا هرگونه تحريکي کاهش يابد.

 

8.عسل براي موهاي طبيعي

 

بخش بزرگي از مراقبت از موي طبيعي اين است که مطمئن شويد مو و پوست سر شما تميز و مرطوب است. قبل از شروع سفر طبيعي موهاي خود، سم زدايي مو را در نظر بگيريد.

 

در حين سم زدايي، استفاده از عسل مي تواند به تقويت آمينو اسيدهاي مفيد، ويتامين ها و مواد معدني موهاي شما کمک کند. حتي مي توانيد بعد از سم زدايي از عسل استفاده کنيد تا فرهاي خود را مرطوب نگه داريد و رشد کنيد.

 

9. عسل براي داشتن پوست سر سالم

 

حفظ سلامت پوست سر جزء ضروري داشتن موهاي سالم است. تجمع خاک، روغن يا حتي محصولات مو مي تواند اين کار را دشوار کند.

 

مي‌توانيد از عسل در درمان‌هاي پوست سر براي تميز کردن پوست سر و تسکين شرايطي مانند شوره سر و درماتيت استفاده کنيد. همچنين فوايد مرطوب کنندگي هم براي مو و هم براي پوست سر دارد.

 

10.عسل براي شرايطي که مو را تحت تأثير قرار مي دهد

 

برخي از بيماري هاي التهابي پوست مانند پسوريازيس و اگزما مي توانند روي پوست سر تأثير بگذارند. منبع معتبر تحقيقاتي نشان داده است که عسل داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي است. آنتي اکسيدان ها يک ترکيب مهم در درمان اين شرايط هستند.

 

علاوه بر اين، مواد ضد التهابي منبع معتبر ممکن است به کاهش شدت شيوع بيماري هاي پوستي کمک کند.

 

نتيجه

 

عسل يک محصول طبيعي عالي براي مو است که مي تواند به تنهايي استفاده شود يا در ساير درمان هاي طبيعي مو استفاده شود.

 

مي تواند رشد سلولي را تقويت کند، به حفظ رطوبت کمک کند و مواد مغذي را به مو و پوست سر بازگرداند. حتي ممکن است به کاهش شرايط التهابي پوست در صورت استفاده با ساير درمان‌ها کمک کند.

 

براي داشتن موهايي سالم تر و شادتر، عسل ارگانيک و فرآوري نشده را به برنامه روزانه موهاي خود اضافه کنيد.

 

بهترين گزينه براي درمان موها خريد عسل گون سوغات نهاوند که بکر ترين عسل ايران است، مي باشد.

 

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=844938

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:BobbyMiller4

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 611 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:25

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

 

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

 

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

 

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 348 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:50

گردشگري چيست؟

 

گردشگري در واقع سفري است که فرد از کار و زندگي دور است و در جاي ديگري براي اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نيز فردي است که فعاليت هاي توريستي انجام مي دهد. به عبارت ديگر، مجموعه فرايندهايي که زماني رخ مي دهند که يک توريست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگري ناميده مي شود.

 

انواع گردشگري

eee_9ctk.jpg

گردشگري مناطق مختلفي دارد و هر يک از آن ها طرفداران خاصي دارند. از ميان انواع گردشگري مي توان به موارد زير اشاره کرد.

گردشگري فرهنگي

 

اين نوع گردشگري با هدف بازديد از جاذبه هاي فرهنگي مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگي است. برنامه هاي گردشگري فرهنگي شامل بازديد از موزه ها، نمايشگاه ها، جشنواره هاي سنتي، رويدادهاي ورزشي و.

گردشگري ورزشي

 

گردشگري ورزشي طرفداران زيادي دارد و از جمله اهداف و برنامه هاي آن مي توان به تحقق رويدادهاي ورزشي مانند بازي هاي المپيک اشاره کرد.

اکوتوريسم

 

اين منطقه براي افرادي است که به طبيعتگردي علاقه مند هستند و مسافراني که به گردشگري مي روند در اين گروه هستند.

گردشگري کسب و کار

 

يکي از قديمي ترين انواع گردشگري گردشگري تجاري است. طرفداران اين نوع گردشگري معمولاً افرادي هستند که مي خواهند در نمايشگاه ها و بازارهاي ويژه اي که در جاي ديگري برگزار مي شوند شرکت کنند و ترجيح مي دهند براي اين منظور تورهاي گردشگري کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:58

کشاورزي و باغداري سختي هاي فراواني دارد، يکي از اين سختي ها احتمال آسيب به درختان ميباشد. شايد با کوچکترين سهل انگاري آسيب هاي جبران ناپذيري به باغ و کسب و کار شخص وارد شود.

زرد شدن و خشک شدن درخت گردو

زرد شدن درختان گردو و خزان آنها مي تواند يکي از نشانه هاي آسيب بسيار جدي در درختان باشد که در زنده ماندن و محصول دهي مي تواند تاثير فوق العاده اي را داشته باشد.

در اين مقاله قصد داريم برخي از دلايل را بررسي کرده و مشکلات و بيماري و کمبودهايي که موجب زرد شدن برگ و درختان مي شود را به شما بازگو کنيم. جهت مطالعه بيشتر ميتواند از اين سايت استفاده کنيد.

استفاده از کود ناکافي در درختان گردو

استفاده از کود در تغذيه درخت بسيار موثر مي باشد و در نهايت مي تواند به بازدهي و کيفيت بسيار کمک کند.بايستي کودي که استفاده مي کنيد بقدر لازم و اندازه کافي و يکدست براي همه قسمت هاي باغ استفاده بشود.

کمبود کود در گياهان و درختان در نهايت مي تواند منجر به زرد شدن و خشک شدن درختان شود.

 

بروز بيماري و آفات در درخت گردو

بيمار ها يکي از مهم ترين دلايل تغيير رنگ در گياهان و درختان مي باشند و مي توانند در نهايت منجر به از بين رفتن گياه شود.خشکيدگي و زرد شدن مي تواند از بيماري ها باشد.برخي از بيماري ها به ريشه ها و تنه ها حمله کرده و در نهايت منجر به از بين رفتن آنها مي شود.

 

کمبود آب و ميزان آبياري

کمبود آب مي تواند خشکيدگي ريشه ها و در نهايت شاخه ها را بدنبال داشته باشد از طرفي زياده روي در آبياري و روش نامناسب آب دادن به نهال گردو مثل روش غرقابي مي تواند منجر به از بين رفتن ريشه شود.

 

سرمازدگي درخت گردو

سرمازدگي در يک درخت گردو موجب مي شود تا آسيب شديدي به درخت و برگ ها وارد شود.به همين دليل بهتر است هميشه نهال گردو مقاوم به سرما را براي کاشت انتخاب کرده و بکاريد.

 

نکات مهم در جلوگيري از زرد شدن درخت گردو و برگ ها

سعي کنيد حتما از روش آبياري و سمپاشي بدرستي استفاده کنيد.استفاده از کودهاي مناسب بقدر کافي مي تواند به شما در باردهي بيشتر کمک کند.کودها بايد داراي پتاسيم – نيتروژن – آهن – روي – فسفر – منگنز و بر باشد تا بتواند در نهايت در ميزان اين باردهي تاثير فوق العاده اي بگذارد.

استفاده بيش از حد از کودها نيز در نهايت مي تواند منجر به از بين رفتن گياه شود و بهتر است بقدر لازم و کافي مورد استفاده قرار بگيرد.

تغذيه نامناسب مي تواند در کاهش باردهي تاثير بگذارد و در نهايت موجب زرد شدن برگ ها شود اما بايد حتما به ميزان اين کود توجه لازم را داشته باشيد.

درختان گردو مي توانند يکي از پرسودترين و بهترين درختان باشند که گردوهاي درشت و خوش طعمي را به بازار عرضه مي کنند اما اگر به يکسري از فاکتورها توجهات لازم را نداشته باشيد در نهايت مي تواند کاهش باردهي را به شدت مشاهده کنيد.

نتيجه گيري

زرد شدن برگ درخت گردو و يا خشک شدن شاخه ها مي تواند دلايل مختلفي را به همراه داشته باشد.که از آبياري تا کوددهي و سمپاشي و بيماري اشاره هايي را داشتيم.

خريد نهال گردو مناسب که عاري از هرگونه بيماري باشد نيز بسيار مهم است مي توانيد نهالي را خريداري نماييد که داراي کارت بهداشت و سلامت بوده و خريد خود را با خيالي آسوده به ثبت برسانيد.

جهت خريد نهال اينجا کليک کنيد تا با کارشناسان نهالستان اکين نهال در ارتباط باشيد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 187 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:40

يعد وقت الفراغ لدى الشباب في المجتمع من أهم القضايا التي يعتبر استخدامها الصحيح في المستقبل وشخصية الشباب في غاية الأهمية.

التخطيط لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

يعد وقت فراغ الشباب قضية مهمة يمكن اعتبارها مصدرًا للاعتراف بالشباب والهوية. سيكون للاستخدام الصحيح لوقت الفراغ تأثير إيجابي على حياة الفرد والمجتمع ، وسيؤدي الاستخدام غير السليم له إلى مشاكل وأضرار لا يمكن إصلاحها.

 

في حالة الشباب والمراهقين ، فإن استخدام وقت الفراغ مهم للغاية لأن شباب المستقبل متوافقون مع الوطن ومصيرهم مرتبط بمصير المجتمع. ازداد وقت الفراغ في مجتمع اليوم بسبب تقليص ساعات العمل الرسمية ، ولكل شخص بضع ساعات لاستخدامها حسب أفكاره ومرافقه وخطته.

 

لاحظ أنه في المجتمعات الصناعية ، يختلف وقت الفراغ عن "ساعات الفراغ" في المجتمعات التقليدية. وقت الفراغ المناسب يزيد من كفاءة العمل ومثل أي صناعة أخرى ، تم إنشاء "صناعات ترفيهية" لتنويع أوقات الفراغ. في هذا الصدد ، في هذا القسم من Namnak ، ندرس العوامل البشرية غير الداخلية للضرر الاجتماعي.

 

وقت فراغ الشباب

أوقات فراغ الشباب في مجتمع اليوم

نقاط مهمة حول أوقات الفراغ للشباب

 

موضوع مهم ومؤثر

 

تعتبر كيفية قضاء وقت الفراغ مصدر قلق دائم بين الشباب والمراهقين بسبب دخولهم المفاجئ في المجتمع وبالتالي زيادة احتمالية السلوكيات غير المتوازنة.نصف سكان بلدنا هم من الشباب الذين يمكنهم بناء الدولة بالتخطيط المناسب للطاقة. بكثرة وبكثافة. يمكن أن يؤدي تجاهل طاقة الشباب إلى انحرافات وأضرار اجتماعية.

 

لا ينبغي أن يقتصر الإثراء في أوقات الفراغ على برامج محدودة وهو أمر مهم للغاية. يجب أن يكون الملء الأمثل لأوقات الفراغ على جدول أعمال المجمعات الثقافية مثل المدارس وما إلى ذلك. ومن السمات البارزة لوقت الفراغ حرية الاختيار ونوع النشاط ؛ ومع ذلك ، يُسجل الآباء أطفالهم في فصول ترفيهية وفنية ورياضية وعسكرية وما إلى ذلك لملء وقت فراغ أطفالهم بعد نهاية المدرسة ، بغض النظر عن اهتماماتهم ، مما يجعل المراهقين والشباب غير مرحب بهم. رأي الناس غير الشباب أنفسهم لم يعد يعتبر وقت فراغ.

 

يتعين على الشباب في أوقات فراغهم اتخاذ قرارات لملئه بأنفسهم ، وإلا خلال الصيف ، بسبب عدم وجود خطط لإثراء البطالة لديهم ، سيزداد معدل الجريمة وسوء السلوك الاجتماعي بين الشباب.

 

تساعد المرافقة مع الأصدقاء السيئين في إحداث الشذوذ وتقييد الشباب لتعليمهم والبحث عن دخل مزيف وغير مشروع لأنفسهم ، لذا فإن وقت الفراغ الذي كان من الممكن أن يؤدي إلى تقدمهم وتقدمهم سيؤدي إلى خرابهم وسقوطهم.

أهمية التخطيط الترفيهي للمراهقين والشباب

 

 

العوامل البيئية للأضرار الاجتماعية للشباب

 

هناك فئتان فعالتان في إحداث ضرر اجتماعي ، الفئة الأولى: النمو السكاني ، وعدم الاستقرار الاجتماعي ، والبطالة ، والتضخم والفقر ، والفئة الثانية: الأسرة ، والبيئة المدرسية ، ومجموعة الأقران.

 

 

 

أسباب الأسرة

 

المؤسسة الاجتماعية الأولى التي تلبي الاحتياجات الأساسية والحيوية للإنسان هي الأسرة لأن جميع الناس يتأثرون بأفكار وأفكار وسلوكيات أفراد أسرهم بعد الولادة ، لذلك فإن الأسرة هي المؤسسة الأولى التي تؤثر على عملية السلوك. للعيوب الأسرية تأثير سلبي على الإنسان وتعرضه للاختلال.

 

تعليم

 

العوامل التي تؤثر على التكيف والتنشئة الاجتماعية للمراهقين والشباب هي نوعية التعليم والنجاح أو الفشل في التعليم والدورات التدريبية. الطالب المنتظم في المدرسة والناجح في العملية التعليمية سيكون أقل ضعفًا.

 

ترفيه الشباب

اثر التعليم على الاضرار الاجتماعية للشباب

 

الأقران

 

العامل الآخر الذي يسبب الأذى الاجتماعي هو الارتباط بأصدقاء سيئين. إن الميل إلى تكوين صداقات سيئة ، والذي يمكن أن يؤدي إلى ارتكاب مخالفات ، يرجع إلى حقيقة أن بعض العائلات تهمل أطفالها وتوفر الأرضية للميل إلى تكوين صداقات سيئة. المراهقون الضعفاء وغير المصحوبين بذويهم ، وفي بعض الحالات يكون المراهقون ذوو الوالد الوحيد أكثر عرضة من غيرهم من المراهقين.

 

يؤدي تغيير القاعدة العاطفية للعائلة إلى أقرانها إلى استسلام هؤلاء الأشخاص لمطالبهم بقبول أصدقائهم. ضغط الأقران ووجود أصدقاء سيئين يتسبب في ارتكاب الأشخاص للجرائم وفي هذه الحالة يستمع الناس أكثر من الأصدقاء. الآباء.

 

 

أزمة الهوية الشبابية

 

 

 

كانت مؤسسة الأسرة تعمل بشكل أكثر فاعلية في الماضي مما تفعله اليوم. واليوم للأسف ضعفت لغة الحوار والتفاهم بين المراهقين وأولياء الأمور ولا يوجد جسر بينهم بسبب الخلافات الجسيمة بين الجيلين القديم والجديد.

 

عندما يخضع المراهقون لتغييرات جسدية ، فإنهم يبحثون أيضًا عن هويتهم ؛ في هذا الوقت ، يجب على الأسرة والتعليم أن يلعبوا دورهم بشكل صحيح وأن يعدوا منصة مناسبة لتحديد المراهقين والشباب حتى لا يواجهوا أزمة هوية.

 

أزمة الهوية الشبابية

منع أزمة الهوية الشبابية

 

عدم المساواة الاجتماعية

 

ومن الأسباب التي تسبب الإحباط والفشل لدى الشباب والمراهقين وتؤدي إلى غضبهم هو أن فرص التعليم والتوظيف والزواج والرفاهية والمرافق الترفيهية. . . نظرًا لمحدودية الموارد ، وعدم القدرة على تنفيذ إدارة شاملة ، ولم يكن الافتقار إلى التوزيع العادل والفعال متاحًا على قدم المساواة لجميع الشباب ، وظلت احتياجات بعض الشباب في المجتمع دون إجابة.

 

هؤلاء الشباب الذين يواجهون هذه الإحباطات في المجتمع ليس لديهم مكان للتنفيس عن غضبهم وطاقاتهم المدمرة التي سببها الفشل. الشاب الذي لا يستطيع التنفيس عن غضبه يجب أن ينفيس عن ذلك.

 

حضاره

 

من العوامل الأخرى التي تؤثر على شخصية الإنسان هي الثقافة ، لأنه بعد الطفولة يوضع الإنسان في مسار التيارات الثقافية ، ويؤدي تأثير ثقافة المجتمع إلى تغيير في الشخصية والسلوكيات الطبيعية والشاذة ، ويجب على المراهقين اتباع العادات والتقاليد الدينية والأخلاقية تعرف عليهم وتقبلهم.

 

من العوامل التي تسبب الضيق والقلق لدى الإنسان وتخلق مجمعات نفسية وتناقضات داخلية فيه وتخرجه من مجرى التصرف ورد الفعل الطبيعي ، هي المواقف العصيبة وغير الملائمة ومشاعر الحرمان المختلفة.

 

تعتبر التطورات الثقافية والاجتماعية والتكنولوجية من بين العوامل التي تخفض معنويات الناس وتعطل عملية التنشئة الاجتماعية. إذا انتشر نمط منحرف في المجتمع وأصبح ثقافة المجتمع ، فيمكن أن يصبح داخليًا وتطبيعًا في وجود الشباب.

 

للمعتقدات الدينية والثقافة الأخلاقية في المجتمع دور كبير في صحة السلوك البشري والعلاقات ومنع التشويه ، ووجود الثقافة المبتذلة وغير الأخلاقية عامل مهم في تضليل الفرد.

العوامل المؤثرة في شخصية وسلوك الشباب

 

وسائط

 

المؤسسة الثالثة المؤثرة في تنمية شخصية الأفراد هي وسائل الإعلام التي تلعب دورًا رئيسيًا في توعية المراهقين ، فقد تطورت وسائل الإعلام وتطورت كثيرًا ، والتي على الرغم من مزاياها العديدة ، إلا أن لها عيوبًا أيضًا.

 

تقوم وسائل الإعلام بعرض مشاهد قبيحة وغير تقليدية وصور عنيفة وتصوير الحيل الإجرامية في الأفلام في ألعاب الكمبيوتر المثيرة والمحفزة والصحافة وشبكات التلفزيون والإنترنت على المستخدمين وخاصة الشباب والشباب يتأثرون سلبًا وميلهم لارتكاب غير طبيعي. يزيد الأفعال.

 

تلفزيون الإعلام والثقافة قادر على تزويد الجمهور بفرصة رؤية احتياجاتهم مرة أخرى والانخراط في شيء ما كانوا يتجنبونه دائمًا. يمكن للتلفزيون أن يغير الطريقة التي ينظر بها الشباب والمراهقون إلى أوقات الفراغ.

اضرار الشباب الترفيهية والاجتماعية

 

إذا كان لدى المراهقين وقت فراغ غير مخطط له بعد إغلاق الفصول الدراسية والانتهاء من الاختبارات ، يتم توفير موقف مؤلم لهم ، فهم غير ملمين بمساحة البرامج اللامنهجية المفيدة.

 

يجب إثراء أوقات فراغ الشباب والمراهقين لمنع الضرر الاجتماعي. لذلك ، يجب توفير وسائل ترفيه صحية ومرافق لقضاء وإثراء أوقات الفراغ للمراهقين والشباب.

 

الميل إلى الاتصال الافتراضي غير مناسب تمامًا لاستنزاف الإثارة وقضاء الوقت. لا يوجد مكان للعالم الحقيقي للتنفيس عن هذه المشاعر ، فإذا أمضى الناس وقتهم في علاقات افتراضية ، فسيقل تفاعلهم مع الآخرين في مكان العمل والعائلة. تزيد العلاقات الافتراضية من انحرافات الناس عن نقاط ضعف الغد. إذا كان التفاعل مباشرًا ، يكون الضرر الاجتماعي أقل.

 

التواصل الافتراضي للشباب

امتلاء أوقات فراغ الشباب بالفضاء السيبراني

 

الترفيه قضية متعددة الأبعاد ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالقضايا الاقتصادية والثقافية. إن التخفيف من الملل والمتعة والتسلية وإتاحة إمكانية رفع مستوى المعلومات والمشاركة الاجتماعية المجانية وتنمية المواهب تلعب دورًا رئيسيًا في الترفيه.

 

تشمل التطبيقات الترفيهية التجديد ، وتجنب ملل الحياة اليومية ، والهروب من المهام المتكررة المفروضة ، وإصلاح المشاكل العصبية التي تسببها حياة الآلة ، واكتساب الحيوية ، وإشباع الرغبات العدوانية للناس وتقوية العواطف.

المؤسسات الاجتماعية وترفيه الشباب

 

تلعب الأسرة دورًا مهمًا للغاية في قضاء وقت الفراغ لأن كل شخص يقضي ساعات طويلة في المنزل في الراحة ، وتناول الطعام ، والاسترخاء ، والتحدث مع أفراد الأسرة الآخرين ، والدراسة ، واللعب ، وما إلى ذلك. تتأثر بها وتؤثر عليها أيضًا.

 

على سبيل المثال ، تؤثر ظروف عمل أفراد الأسرة على الطريقة التي يقضون بها أوقات فراغهم ، وإذا عاد أفراد الأسرة إلى المنزل بعد يوم شاق ، فلا يمكنهم أن يكونوا مبدعين ونشطين ومليئين بالعاطفة في المنزل.

 

وقت الفراغ مع العائلة

دور المؤسسات الاجتماعية في ملء أوقات فراغ الشباب

 

المدرسة:

 

يعد تطوير مهارات أوقات الفراغ لدى الطلاب أحد الأدوار المهمة الموكلة للمؤسسات التعليمية في المجتمعات المتقدمة ، ويمكن للجامعات أيضًا تشجيع الأفراد على تعلم المهارات الفنية والترفيهية والعلمية.

 

في مرحلة التخرج ، من الضروري الانتباه إلى مدى ملاءمة هذه المهارات مع ظروف الأفراد ومرافقهم ، حيث يمكن للجامعات تنفيذ الأنشطة اللامنهجية على نطاق أوسع من خلال الجمعيات الطلابية.

 

المراكز الدينية:

 

تلعب المعتقدات الدينية للأفراد وحرمة الشؤون الدينية والتعلق العاطفي للأفراد بهذه الأمور دورًا مهمًا في كيفية قضاء أوقات فراغهم. يمكن لهذه المراكز أن تساعد الشباب من خلال تأثيرهم الروحي على عقول وعقول الشباب حتى يتمكنوا من قضاء أوقات فراغهم بشكل صحيح ومناسب.

 

الحكومي:

 

تلعب الحكومات دورًا خاصًا في التخطيط لتحسين وقت الفراغ وإثراء أوقات الفراغ ، بالنظر إلى سلطاتها ومواردها الهائلة.

 

الأضرار الاجتماعية للشباب

تخطيط المؤسسات الاجتماعية لقضاء أوقات الفراغ للشباب

 

تتزايد العلل الاجتماعية في المجتمع مع زيادة أوقات الفراغ غير المخطط لها والإجازات غير المستهدفة ، لذا فإن التخطيط لزيادة إنتاجية أوقات الفراغ مهم للغاية.

 

الشباب لديهم مطالب مختلفة من آبائهم حول كيفية قضاء أوقات فراغهم. بعض الآباء لا يفهمون هذه المطالب بسبب اختلاف السن ومتطلباتها.

 

الشباب ، بالإضافة إلى وجود احتياجات بيولوجية أساسية ، مثل الحاجة إلى الحب ، والحاجة إلى معنى في الحياة ، والحاجة إلى الانتماء إلى مجموعة متجانسة ، والحاجة إلى الأمان ، والحاجة إلى الشعور بالتقدير والنجاح ، الحاجة إلى الابتكار ، والحاجة إلى التعاطف والتعاطف ، والحاجة إلى الشعور بالكمال والتميز والتقدم ، وضرورة قبول مجموعة الأقران ، وضرورة التعرف على القيم الأخلاقية التي تضعهم في مكان نفسي خاص ، الظروف السلوكية والفكرية والخيالية والعاطفية.

 

في بعض الأحيان ، قد يتعرض الشباب لضغوط من التوترات الداخلية ، غير قادرين على التحكم في أنفسهم ، وينجذبون إلى سلوكيات غير طبيعية وأضرار اجتماعية. أعطوا الطرق الصحيحة لتحقيق الهدف. من أجل التنمية الاجتماعية للشباب ، من الضروري الانتباه إلى الهيكلية الخارجية عوامل ارتباط الشباب بالمدرسة والأسرة والمجتمع.

منبع :

 

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=SheenaBonilla1

https://www.pubpub.org/user/gina-clayton-135

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=553443

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://anieh.com/

https://git.isis.vanderbilt.edu/SheenaBonilla1

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User_talk:SheenaBonilla1

 
 

 http://s.ecmaps.de/BWZ5c

https://cutt.ly/qOhRJAX

https://clck.ru/aqb4E

https://tinyurl.com/2p999kvj

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 281 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:26

صداي دوطرفه در دوربين مداربسته

اصطلاح Two-way audio يا صداي دوطرفه در دوربين مداربسته و دستگاه هاي ضبط کننده هايک ويژن، به ساختار ورودي خروجي هاي دوربين اشاره مي کند.

 

صداي دوطرفه در دوربين مداربسته چطور کار مي کند؟

کارکرد صداي دوطرفه بسيار ساده است. دستگاه يا دوربين يک ورودي صدا دارد که ميکروفن به آن متصل مي شود يا ميکروفن داخلي به آن متصل شده. خروجي نيز به بلندگو متصل مي شود و صداي محيط را پخش مي کند. با همين ساختار ساده مي توان شرايطي ايجاد کرد که يک فرد بتواند با دوربين صحبت کند و طرف مقابل در حال نمايش تصاوير پاسخ او را بدهد. براي اطلاعات بيشتر به مقاله دوربين هايک ويژن با قابليت ضبط صدا  مراجعه کنيد.

 

آيا همه دستگاه هاي هايک ويژن صداي دوطرفه دارند؟

تقريبا هيچ يک از دوربين هاي آنالوگ هايک ويژن به خودي خود ورودي صدا ندارند، در سيستم هاي آنالوگ صدا بايد مستقيما به دستگاه DVR هايک ويژن متصل شود. در دوربين هاي تحت شبکه، برخي از دوربين هاي که در پايان کد با حرف S مشخص شده اند داراي امکان اتصال صدا هستند. البته صدا مي تواند به دستگاه NVR نيز متصل شود. براي اطلاعات دقيق در اين رابطه به کاتالوگ دوربين يا دستگاه مراجعه کنيد.

  1. https://hiktejarat.com/product/آنتن-وايرلس-ميکروتيک-groove-52-ac/
  1. https://hiktejarat.com/product/hr901-af-41/
  1. https://hiktejarat.com/product/دستگاه-ضبط-تصاوير-تحت-شبکه-64-کانال-هايک-2/
  1. https://hiktejarat.com/product/td-7421as1/

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:37

قابليت AWB در دوربين مدار بسته

کيفيت رنگ ها و درجه تفکيک پذيري آنها در تصاوير از اهميت ويژه اي برخوردار است و به توانايي دوربين در آناليز نور دريافتي از محيط بستگي دارد. به همين منظور براي ارتقا کيفيت تصاوير در منابع نوري مختلف از قابليت AWB استفاده مي شود. با وجود اين فناوري دوربين قادر است که در حضور منابع نوري مختلف به خوبي بالانس رنگ سفيد را تنظيم نموده و تصوير را از وجود رنگ هاي غير طبيعي و ناموزون پاک کند. قابليت AWB در دوربين مدار بسته يا Automatic White Balance به معني تنظيم اتوماتيک نور سفيد است. وجود قابليت AWB منجر به تفکيک پذيري صحيح نور سفيد و در نتيجه بوجود آمدن رنگ هاي واضح و واقعي در تصاوير مي گردد. قابليت AWB يا تعادل اتوماتيک رنگ سفيد در اکثر دوربين هاي مدار بسته من جمله هايک ويژن وجود دارد و به وسيله آن دوربين، نور موجود در تصوير را پردازش و بهترين تعادل رنگ سفيد را محاسبه کرده و نمايش مي دهد.

کاربرد قابليت AWB

چشم انسان داراي قابليت هاي گسترده اي است. هنگامي که در معرض منابع نوري مختلفي قرار داريد چشم شما مي تواند به خوبي با محيط تطابق پيدا کرده و نور سفيد را به خوبي تجزيه کند و در نتيجه رنگ هايي واقعي و طبيعي را نمايش دهد. اما طبيعتا اين قابليت در دوربين هاي مداربسته وجود ندارد و اين دستگاه ها اغلب در تشخيص و تجزيه رنگ سفيد دچار مشکلاتي مي شوند. به خصوص اگر تصوير با يک رنگ غالب احاطه شده باشد و يا اينکه هيچ نور سفيدي با منبع طبيعي در محيط وجود نداشته باشد. نتيجه آن بدست آمدن تصاويري با کيفيت کم در ارائه رنگ هاي طبيعي است همچنين گاهي به دليل اين کاستي باعث به وجود آمدن رنگ هاي ديگر مانند سبز، نارنجي و آبي در زمينه تصوير مي گردد. اما با وجود قابليت AWB اين مشکل رفع مي گردد.

تفاوت ATW و AWB

قابليت جديدتري با نام (ATW (Auto Tracking White Balance در دوربين هاي مدار بسته ابداع شده است. الگوريتم تعريف شده در اين فناوري بر پايه يک الگوي مرجع جهت دستيابي به تعادل رنگ ثابت است. در اين حالت حتي اگر هيچ منبع نور سفيدي وجود نداشته باشد دوربين قادر به تنظيم و نمايش صحيح رنگ ها است. دوربين هايي با اين قابليت مي توانند حتي در شرايط نوري نامساعد طرحي يکنواخت از رنگ ها در تصوير ارائه دهند.

 

https://tiamcctv.com/calculate-ups-for-cctv/

https://tiamcctv.com/product/dvr-208u-f1/

https://tiamcctv.com/product/td-3532b8-a2-2/

https://tiamcctv.com/product/td-7524as1d-ir1/

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:25

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:25

لینک دوستان

خبرنامه